dimarts, 15 de setembre del 2015

DE NOU, PROPOSEM DINÀMIQUES I ESTRUCTURES COOPERATIVES A LES FAMÍLIES

Ja fa uns anys que aprofitem la reunió d'inici de curs per oferir a les famílies la possibilitat de conèixer de primera mà el funcionament  de l'aprenentatge cooperatiu. És per això que els proposem dinàmiques de cohesió de grup (a P5, 2n, 4t i 6è) i també estructures cooperatives (a P4, 1r, 3r i 5è). La finalitat d'aquestes últimes és la de redactar una addenda que els anirà acompanyant al llarg del cicle i que adjuntem a la carta de compromís.
Si cliqueu a les fotografies podreu veure una mostra de l'activitat i llegir els punts acordats que conformen l'addenda del curs.


6è Dinàmica Cooperativa : L'Enigma

5è B Estructura Cooperativa : Com puc ajudar al meu fill/a a adquirir responsabilitats davant els seus actes

5èA Estructura Cooperativa :  Com puc ajudar al meu fill/a a adquirir
 responsabilitats davant els seus actes

3r B Estructura  Cooperativa:  Com puc ajudar al meu fill/a a planificar i organitzar les tasques escolars

3r A Estructura Cooperativa :  Com puc ajudar al meu fill/a a
 planificar i organitzar les tasques escolars

1r : Com puc ajudar al meu fill/a en el procés de 
la lectoescriptura
P5 Dinàmica Cooperativa: El Món de Colors

P4  Estructura Cooperativa : Com puc ajudar al meu fill/a adquirir autonomia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada